Returnarea produselor
E OK sa va razganditi!
Puteți returna marfa comandată în interval de maximum 14 de zile calendaristice de la primirea produselor!
Returul se face, în ambalajul original şi cu etichetele inițiale intacte. Produsele pe care doriţi să le returnaţi trebuie să fie în aceeași stare în care le-aţi primit, împreună cu certificatul de garanţie în original (dacă a fost emis de producător/distribuitor), precum şi toate documentele şi accesoriile cu care a fost livrat produsul. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Produsul
nu mai poate fi inlocuit daca acesta sau parti componente din acel produs nu se
mai afla in gama de vanzare MobiGarden. Daca ati cumparat un produs care are o
perioada de garantie de 10 ani, nu inseamna neaparat ca acest produs va mai fi
de vanzare si peste 10 ani. In acest caz, va oferim spre alegere produse
similare din gama noastra.
Noi va vom returna contravaloarea produselor, printr-o metoda selectata de dumneavoastra
- credit magazin sau returnarea banilor in contul bancar, in termen de maxim 14
zile. Este obligatoriu sa trimiteti o copie a facturii fiscale si produsul in
ambalajul original.
In cazul in care nu sunt indeplinite criteriile de retur, ne rezervam dreptul
de a refuza achitarea contravalorii sau schimbarea produsului.
Returnarea produsului
Pentru stabilirea conditiilor in care produsul se returneaza, va rugam sa contactati personalul din zona de "Relatii Clienti"
Atentie!
1.Returnarea contravalorii produsului:
- daca toate criteriile de retur sunt indeplinite, va vom returna contravaloarea in contul dvs. bancar
2. Returnarea contravalorii serviciilor prestate:
- Valoarea serviciilor deja prestate, nu se returneaza.
3. La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii
se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in
scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost
returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator.
Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur, disponibil
in sectiunea de "Retururi/Garantii" din contul utilizat la cumpararea
produsului.
4. Cheltuielile de transport sunt suportate de
catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau
deteriorate la transport. In cazul ridicarii unui colet deteriorat la
transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie:
- sa incheie proces verbal cu agentul curier
- sa contacteze departamentul de garantii pe
adresa de mail: office@mobigarden.ro, numarul de telefon: 0727003565
In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit
a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul
curier, nu se va oferi garantie produselor.
In cazul refuzarii unui colet deteriorat,
clientul trebuie sa contacteze departamentul de garantii pe adresa office@mobigarden.ro