E OK sa va razganditi!

 

Daca nu sunteti complet multumit de produsul cumparate, le puteti returna oricand, neasamblate, fara sa prezinte semne de uzura, atât acestea, cât si accesoriile aferente, intr-o perioada de 14 de zile* de la achizitie.

Noi va vom returna contravaloarea produselor, printr-o metoda selectata de dumneavoastra - credit magazin sau returnarea banilor in contul bancar, in termen de maxim 14 zile. Este obligatoriu sa trimiteti o copie a facturii fiscale si produsul in ambalajul original.

In cazul in care nu sunt indeplinite criteriile de retur, ne rezervam dreptul de a refuza achitarea contravalorii sau schimbarea produsului.

Produsul nu mai poate fi inlocuit daca acesta sau parti componente din acel produs nu se mai afla in gama de vânzare MobiGarden. Daca ati cumparat un produs care are o perioada de garantie de 10 ani, nu inseamna neaparat ca acest produs va mai fi de vânzare si peste 10 ani. In acest caz, va oferim spre alegere produse similare din gama noastra.

 

Returnarea produsului

 

Pentru stabilirea conditiilor in care produsul se returneaza, va rugam sa contactati personalul din zona de "Relatii Clienti" sau sa cititi "Certificatul de garantie al produselor MobiGarden" disponibil in magazin.

 

Atentie!


1.Returnarea contravalorii produsului:
- daca toate criteriile de retur sunt indeplinite, va vom returna contravaloarea cash sau in contul bancar, in functie de modalitatea folosita la cumparare.

2. Returnarea contravalorii serviciilor prestate:
- Valoarea serviciilor deja prestate, nu se returneaza.

3. La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator. Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur, disponibil in sectiunea de "
Retururi/Garantii" din contul utilizat la cumpararea produsului.

4. Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport. In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie:
- sa incheie proces verbal cu agentul curier
- sa contacteze departamentul de garantii pe adresa de mail: office@mobigarden.ro

In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, nu se va oferi garantie produselor.

In cazul refuzarii unui colet deteriorat, clientul trebuie sa contacteze departamentul de garantii pe adresa office@mobigarden.ro


Pentru mai multe informatii, citeste Certificatul de garantie al produselor MobiGarden.